IMÄI-festaffisch

April 18, 2017 § Leave a comment

IMÄIFeeest!

Jag fick för tredje året i rad förfrågan att göra en affisch till Ingen människa är illegals stödfest. Tidigare har jag monterat in bilder jag redan gjort sedan tidigare men nu tog jag mig tid att ta fram en helt ny illustration. Den var kul att teckna och jag är rätt säker på att det kommer vara jäkligt schysst fest för er som letar er dit 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading IMÄI-festaffisch at lakkel.

meta

